Framtidens marknadsföring

Senaste tiden har en fråga ekat inom mig som jag inte kunnat släppa, varför jag vill dela den med er:

Vad är framtidens marknadsföring?

Marknadsföring har alltid handlat om relationer. Försäljning har alltid skett genom att tillgång och behov möts. Inget märkvärdigare än så. Frågan handlar därför snarare om:

På vilka villkor formas relationer i framtiden och hur kan vi utifrån dessa villkor skapa mötet mellan tillgång och behov?

3 tankar på “Framtidens marknadsföring

  1. Pingback: Förtroende | I rörelse

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s